Tuesday, January 25, 2011

'ORANG GILE TAK SEDAR DIRI'

a very good morning to all :)

aku nak crite skit ni,pasal org gile.hahaha :D aku takan pgil dy org gile kalau dy tak gila kan.sumpah dy mmg gile.sbb suka sngt sebok pasal aku so aku bgi samaran 'org gile' lah kat budak ni.tak salahkan?well,sbenarnya dah lame aku nak crite pasal mende ni.huh!org gile ni asik nak thu pasal aku je.tak ke penyibuk namenye tu?gile kan org ni?ntah-ntah bukan org kowt.hihihi.jahatnya aku.ah!bialah :p ada aku kesah?booo!!!kau gile!!!
aku paling tak suke, pgi pgi dah buat aku xde mood.huh!ko pesal ha?tak puas hati sangat dngn aku.stahu aku,aku ni x penah pun kacau hidup kau!ade ke ptt budak ni crite buruk pasal aku kat org lain,sedangkan aku tak penah pun buat jahat kat dy.hish!nang nyakitkan ati aku koh!tp aku saba jak bah.aku dapat thu pun dri mulut org lain.yelahkan.maklumlah mulut org kite x dpt nak tutup.semua yg budak ni smpaikan kat org.semuanya karut!aku tak prnah pun crite pape kat budak ni.evn nak kate rapat tak lah sngt!mmg tak rapat pun.huh!then suka hati opah dy je dok sebok burukkan aku.mcm tade krje lain.ko dapat ape ha kalau bercrite pasal aku?bukan dpt untungpun kan.buat penat kau je doh.dan lagipun sape yg percaye ckp kau tu,semuanye same mcm ko jugak kan,GILE!
sbelum kau brckap pasal aku,ko ade pk ke tak ha?aku tak lah nak kate yg aku ni 'perfect' sngt.tp kau tu,ade 'perfect' ke?tak malu.rupe mcm ice-cream yg dah nak cair.yucks!tak sedap!haha!ape yg aku mrepek ni?nak mkn ice-cream lah ni.jap k.nti sambung lagi.

*wahh sodapnye ice-cream aku.nak ke?beli lah sndri :p

hey, im back!

smbung balik crite pasal org gile ni.hihihi.aku tak kesahlah wehh ko nak crite ape lgi pasal aku.sebab aku tak kesah pun.org gile kan,kite kene paham.dorng ni kadang-kadang mntak perhatian/simpati.sbb dorng kan cite-cite nak jdi reporter,tp tak kesampaian oleh sbb ade pnyakit 'gile'.crite yg di sampaikan pun tade bukti.haha!sah gile :p bbbooooo!!!!and hey org gile, thnks tau sbb dah famous kan aku :) aku simpati kat kau sbb penat-penat crite pasal aku.truskan lah ye.mane lah thu ade bnyk lgi org-org yg gile kat skitar kau tu yg nak dngr pasal aku.sbb aku kan TAK GILE mcm kau!oookkk.byebye. 



No comments:

Post a Comment