Friday, January 28, 2011

bila mok insaf?

hello semua.
aku heran bah nga krenah org zaman knek tok.pelik pelik jak prangey cdak.aku xda lah madah aku tok bgus gilak.tp at least jgnlah ngeso olah kdak ya depan org evn di blakang skali pun.tok aku nok malu nga rupa ko mcm ya.cubalah pk dolok sbelum mok polah sesuatu.mmg bena semua org molah salah dlm hidup tp aku rasa tok dah lebih dri kesalahan bah.aku rasa kwu pun tauk nak apa mksud aku.kwu sbenanya tauk kan apa yang ko polah ya sbenanya salah tp mseh juak kwu tok tek mok molah bnda jaik mcm ya.hello brother!cukup lah.udah gik eh.aku sapa jak lah mok melarang kwu.aku tauk aku xda hak.but seda lah sebelum terlambat.jgn dah seda kelak bok mok nyesal but by the time ko seda,semua dah terlambat.ya dah xda guna gik ko mok nyesal.seumo idup kwu pun masa tok xkan penah mok patah balit eh.gunakan lah masa knek tok dngn berguna skali.kwu ya udah brumo xkan lah mok berprangey kdak nembiak agik?sik tauk malu kah mun org skitar ko nga olah ko gya?mun aku tauk aku mok malu eh.berckap lain kali jagalah mulut ya okay?jngn mok main sebut jak prkataan x bgus kdak ya.jdilah contoh yg bgus untuk org lbih muda dri kwu.udah lah aku malas mok brcramah pnjang-pnjang di ctok.mun ko baca tok bgus lah.aku x takut ngn kwu bah.aku just mok kwu seda jak.mun x seda-seda juak, ya aku x tauk agik mok madah gney koh.bukan manusia kalik kwu ya.sedangkan pusak aku gik paham apa nok di padah aku.mun ko sik paham juak yg terpulanglah.have fun reading :) okaayyy byebye.

No comments:

Post a Comment