Tuesday, January 25, 2011

I don't have any idea

hello,

im kinda bored right now.erm.tak thu nak buat ape.mumy pun takde kat rmh.david pun dah g schl.ddek pun dah moved out.ohhh!wat a bored day.hari ni stay kat rmh dngn daniel jelah.main-main dngn daneil.tengok cartoon dngn daniel.haha!best koh nga cita katon rah playhousedisneychannel ya.sekurng-kurngnya ilang juak boring aku sikit melyn katon ngn daniel.hihihi ^^ dan makan dngn daniel :)
sambil tgok cartoon.daniel sempat main camera aku yg mahal tu skejap.haha! *aku bukan mok ngeso tp knyataan okay :p ko xda nak?nah!diam jak :/
mcm-mcm gmba d snap.skati daniel nyenap jak eh.bnyk gik ya.haha!mun boleh smpey full memory cam aku ya d ntam nya.mun dah full still gik daniel x stop tekan-tekan, sik aku tauk gik eh.hahaha :D adik adik nasib aku syg gilak ngn kwu.
tok aku mok upload picture yg daniel snap tdik :) sigek jak ah.malas mok engkah bnyk-bnyk.


aku sik lah kacak ney koh.aku seda aku sapa -.-'' okaylah aku mok mndik dolok.ep ep aku still wangi okay :p hahaha.malas aku mok taip pnjng-pnjang kelak malas korng mok baca apa yg aku mrepek kat ctok.oookkkk byee~




No comments:

Post a Comment