Tuesday, February 1, 2011

sakit :(

salam semua,

aku nang xda mood gilak lah hari tok.hmp.dah lah sakit perut.palak ku penin gik.tp ku tahan juak.xpa.kejap jak ya sik akn lamak bah.EVANGELINE bah tok :) hahaha.tok aku mok cita pasal mlm tadik.bukan malam lah sbenyanya.eh?lebih krng dak ya lah.aku BERwc and beklaka ngn NUR HAFIZ smpey bejam-jam.haha!aku pun x seda ehh smpey lmk mcm ya kmk org beklaka.tp xda topic.haha!nth papa jak d cita mek duak.but fun!hihi.hilang rasa boring aku.thn jam dah pkl 5 lbh pagi.dekat mok pkl 6 pagi dah eh.bruk lah mek duak berhenti :p pas ya smbng gik phone texting.till aku shutdown kdrik :D  
aku tido x lmk koh.kejap jak.ya lah rasa badan tok tang lain jak.mcm mok sakit!hish~ jngn lah kau menghampiri aku penyakit sbb aku benci kau.nyah aku pnyakit!
ada-ada jak aku tok ehh.
lemah badan tp jari sik lemah ohh.haha.kuat juak mok mnaip.dah xda papa mok di polah ku.jdi mngupdate blog tok lah.aku hilang slere mkn tiba-tiba.mngkin x nyaman bdn kali eh.xpa lah lgipun ptg tok aku bersenam ngn mummy,tasha,david and cumil :) keluarkn peluh skit sak aku sihat.xda lemah-lemah gik.betol x?now aku rah tp balconi tok.ambik angin segar.bgus juak ari tok sik ujan oh.lepas jog boleh lah swim agik.bestnya.x saba aku tok.pakah?kdak biak jak bnyi :p pa ku kesah oh!
aku blm mkn gik koh.mcm ney tok?org rmh tok mala jak nyanyak bila mok mkn.kaktoklah aku mkn okay.

smbung cita gik pasal si lalat ya.si lalat aku tok eh.suka gilak brik nama gelaran ngn aku.aneh-aneh gik nma yg nya brik :D tp xpa nasib lah aku tok pnyaba.cehh!pnyba gilak kah?haha!dolok nya pdh sik mok lyn aku.sbb aku tok SOMBONG! tp now pun nya still pdah gya.padahal aku dah lyn nya.haha!nang lalat ttp lalat lah ohh :p nya suka gilak ngn benda tok, aku pun kadang-kadang pndey suk juak koh dnga nya bercrita pasal ya.sot!eh udah lah mls mok cita sal sapa-sapa gik.cukup smpey ctok okay.
ookkkkkaaayy byebyeee :)

No comments:

Post a Comment